Godnatt.

Nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar med allt som ska göras i morgon.
Har nationellt prov i Engelska på dagen och sen efter skolan så ska jag också göra ett prov i engelska, typ läsförståelse eller något. Efter det så ska jag åka och hämta upp min pojkvän och sen åker jag och fixar Cassie och fotar Emma när hon rider.
Emma ska även sova hos mig i morgon så då kanske jag kan få henne att blogga lite om vi har tur.
Tycker att alla som vill få reda på vem Emma är och hur underbar hon är slänger in en kommentar i det här inlägget med rubriken EMMA . Eller något i den stilen så att hon ser här när hon loggar in hur eftertraktad hon är.
/ Idha.

Kommentarer
Postat av: Ellen

riktigt fin häst!

Nej vad synd att inte Emma bloggar mer :/ Säg åt henne att bara skriva av sig och typ blogga om dagen? ridningen? stallet? Vad som helst :)

Kram!

2012-04-28 @ 17:10:20
URL: http://cerisee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0