Engelska.

Nu kör vi på Engelska för hela slanten, eller?
Nej men nu måste jag börja fokusera bättre på skolan och verkligen få dem betygen som jag faktiskt förtjänar. Men det är tufft när man har egen häst och inte kan ha någon som hjälper mig (utom Emma) hade vart skönt om man kunde ha en medryttare men jaja.

Tror att jag har bestämmt mig angående gymnasie men jag vet inte. Måste i vilket fall söka om då det blivit fel med val osv.

Ville bara updatera lite granna nu innan jag kommer hem och ska plugga. Kommer nog lite mer uppdatering från min sida i kväll när jag har kommit hem från hästen och så.

BTW, är ni sugna på att se våran ur tjusiga outfit vi ska ha på tävlingen? Och vill nin att jag ska lägga ut en bloppis här eller ska jag bara kasta ut sakerna på hästnet?

/ Idha

Kommentarer
Postat av: erica

Sv: jaha okej! tack för ditt svar :)

2012-05-07 @ 11:19:21
URL: http://ericamodin.devote.se
Postat av: Mathilda Efraimsson

Hej jag tycker att det är bra det ni skriver om det upprpas inte för mycket det jag tycker är semre är att det inte är si himla mycket bilder.

Ni kan börja ha bilder till inl'ggen så blir det lite roligare att läsa.

2012-05-07 @ 13:54:02
URL: http://mathildaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0