Norrköpings Fältrittklubb - NFK

På lördag så smäller det, första hopptävlingen på mer än ett år. Gal1 taggad på att komma iväg igen och känna min ponny prestera. Ska bara hoppa 70 + 80 cm för att mjukstarta året men jag hoppas på att jag ska våga hoppa 85 + 95 cm på hemma tävlingen..
Men jag har iallafal planerat allt till tävlingen och då menar jag verkligen ALLT. Jag vet vad vi ska ha för utrustning, vilka vänner som ska med och hur jag ska rida.
80 cm är stilbedömning så vi får se hur det går.. Om vi hoppar snyggt och jag rider som jag vet att jag kan så borde det gå ägen tycker jag. Men jag tar det som det kommer och bara rider som om det vore en Clear Round.
En annan rolig grej är att Cassies amla ägare kommer och tittar, ganska så pirrigt men roligt.
/ Idha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0