Lilleruds Naturbruks Gymnasium.

Positivt: Det positiva med skolan var att det var stort, fina stall, trevliga lärare och jag kände att det finns så mycket valmöjligheter.

Negativt: Kallt i stallarna, små hagar.

Allmänt: Lillerud ligger väldigt fint omringat av skog och super fina ridvägar. Dem har två stall med plats för tjugo hästar i varje och dem har en stor ridbana. Dem bjuder in gästtränare i hoppning och dressyr och det                     ligger mitt amot en travtränare som har en travbana.
På elevhemmen så fanns det ett jätte mysigt tv rum, fick tyvärr inte se något av rummen men jag tror att             dem är bra.
Jag gick med Djurvårdarna och jag tycker att det var jätte mysigt hos djuren som dem hade. Jag tycker               även att läraren som var med där var jätte trevlig och jag tror att jag skulle trivas med henne.
Efter som att jag valde NV (naturvetenskap) så kommer några av mina timmar i djurstallen att försvinna                 för att plugga så att jag får behörighet att vidareutblda mig.

Övrigt: Jätte mysig skola men efter som att den ligger så långt bort , ca 26 mil så är jag jätte osäker på att välja   den skolan. Jag vill kunna träffa min familj och kunna träna för dem tränare jag tränat för och jag vill kunna             umgås med mina vänner. En annan sak som är lite si så där är väl att jag inte kommer att kunna få så                     mycket hjälp som jag behöver av min mamma och pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0